Stretched Servicedesk

Stretched Servicedesk

Flexwerken neemt steeds meer toe, het wordt een steeds belangrijkere secundaire arbeidsvoorwaarde. Werken op andere locaties en op andere tijden, steeds meer organisaties bewegen daarin mee. Een kwalitatieve en bereikbare servicedesk is essentieel, zodat snel geschakeld kan worden bij (digitale) problemen. Met de Stretched Servicedesk kunnen we je helpen om flexibiliteit én kwaliteit te bieden aan de business. 

Voordelen van een Stretched Servicedesk

  • Betrokken: de servicedesk weet wat er binnen jouw organisatie speelt.
  • Regie: jij houdt controle over de uitvoering. 
  • Vast team: zij kennen jou en je bedrijf en bieden de continuïteit die noodzakelijk is.
  • Transparant: heldere afspraken, geen verrassingen achteraf.
  • Service First: ons motto is eerst de relatie helpen, dan pas de contracten ordenen.
  • Alle kennis in huis: of het nu om Microsoft, Unix, Linux, Apple, VMware, Netapp of Citrix gaat. 
  • Continuïteit: wij bieden garantie bij ziekte, vakantie en verlof. 

 

Kortom; wij brengen jouw servicedesk naar professionele hoogte zonder exorbitante hoge kosten, met maximale flexibiliteit en IT-professionals uit de regio.

Wil je meer weten over de mogelijkheden van een Stretched Servicedesk Laat een bericht achter en wij nemen snel contact met je op