Stretched Servicedesk

Stretched Servicedesk

Flexwerken neemt steeds meer toe; zowel in locatie, werkduur en werktijden. Daarnaast wordt het een steeds belangrijkere secundaire arbeidsvoorwaarde voor werknemers. Steeds meer organisaties willen - of moeten noodgedwongen door Corona - daarin meebewegen. Daarbij wordt bereikbaarheid van de IT afdeling verwacht indien er een (digitaal) probleem voordoet. Een kwalitatieve en bereikbare servicedesk is daarom essentieel. Met de Stretched Servicedesk kunnen we je helpen om deze flexibiliteit én kwaliteit te bieden aan de business. 

Hoe werkt het?

Wij zorgen ervoor dat de servicedesk ook na 17:00 uur - en indien nodig zelfs 24/7 - bemand wordt door een deskundige IT Professional. We zorgen dat deze persoon bekend is binnen de organisatie en de tools waarmee gewerkt wordt, zoals Topdesk en Microsoft tools. 

Wanneer het nodig is dat de medewerker bij bepaalde applicaties kan, creëren we een veilige VDI omgeving waardoor ze remote kunnen werken. Maatwerk is bij deze dienstverlening key. Je bepaalt zelf de SLA en eventuele autorisaties. Wij zorgen voor een juiste registratie en afhandeling van de call en eventueel doorschakeling naar de 2e of 3e lijn. 

Ook wanneer je flexibiliteit verlangt van bijvoorbeeld slechts 4 uur per week, kunnen wij dat voor je invullen. Heb je op maandagochtend een ziekmelding? Wij zorgen voor een directe inschakeling van een van onze stand-by medewerkers. 

Voordelen van een Stretched Servicedesk:

Betrokken: de servicedesk weet wat er binnen jouw organisatie speelt

Regie: jij houdt controle over de uitvoering. 

Een vast team: zij kennen jou en je bedrijf en bieden de continuïteit die noodzakelijk is.

Transparant: de afspraken die je met ons maakt borgen wij in een heldere overeenkomst. Geen verrassingen achteraf.

Service First: ons motto is eerst de relatie helpen, dan pas de contracten ordenen.

Alle kennis onder 1 dak: of het nu om Microsoft, Unix, Linux, Apple, VMware, Netapp of Citrix gaat. 

Continuïteit: wij bieden garantie bij ziekte, vakantie en verlof. Voordelen Stretched Servicedesk

 

Kortom; wij brengen jouw servicedesk naar professionele hoogte zonder exorbitante hoge kosten, met maximale flexibiliteit en professionals uit de regio. Wil je meer weten over onze werkwijze? Lees het hier.

Maak vrijblijvend een afspraak

Wil je meer weten over de mogelijkheden van een Stretched Servicedesk voor jouw organisatie? Laat een bericht achter en wij nemen vrijblijvend contact op voor een kennismakingsgesprek.